Strani

nedelja, 23. september 2012

Poletna inventura 2 / Summer inventory part 2

 
 
Letošnje poletje je bilo predvsem pospravljalno in premišljevalno,
med drugim sem imela veliko dela tudi z lastnim "podstrešjem",
zato se mi zdi, da je bila moja storilnost malo manjša. Še posebej,
če pomislim, da je običajno moja prva misel ob dopustu"kaj vse
bom dokončala"... Pa nisem prav veliko, sem pa kot po navadi začela
(in nekatere tudi dokončala) nekaj čisto drugih reči, kar pa je tudi uspeh.
Dopust je v prvi vrsti itak namenjen temu, da grejo stvari svojo pot tudi
brez načrtov, ampak tega se jaz še vedno učim...

This summer I have done a lot of tidying up and a lot of thinking as well. As usually, in the beginning of my vacation,
my first idea was that “I have a lot finishing up to do” but I haven’t really done a lot of that. Nevertheless, I have managed to start (and also finish) some things that weren’t planned. But then again, this is what vacations are for -
to let things go their own way… I am still learning how to do this…

 
 



 
 
 

1 komentar: