Strani

sobota, 15. september 2012

Tole starko sem našla / I have found this "fine old lady"

 
 
Tako dolgo že brkljam sem in tja in z vsem mogočim,
da pozabljam, kaj sem kdaj naredila. Med počitniškim
pospravljanjem sem našla staro povezeno torbico,
ki sem jo pred leti dala na kup za popravila, potem
pa je pozabljena končala v eni od mojih vreč z zalogami.
 
Presodila sem, da si zasluži še eno možnost.
Zdaj spet čaka na kupu in upam, da bo prej prišla na vrsto...
 
During my summer tiding and cleaning up I have found this old bag that I misplaced years ago.
I believe that it honestly deserves another chance.
So now it is back on my pile and I hope that its time will come soon.
  


 
Bom pokazala celo, ko bo spet lepa in nova!
 
 You will see it when it is new and nice again!
 
lpd
 
 


Ni komentarjev:

Objavite komentar