Strani

petek, 21. september 2012

Trud se obrestuje / Hard work pays off

 
 
Potem, ko se je prilagajanje moje letošnje skupine razvleklo
na skoraj ves mesec, smo danes začeli tudi drugače migati.
Ker so že lani hodili kukat v mojo učilnico, kaj počnemo s pletilkami,
so me prosili že od začetka septembra. Za ogrevanje in za
nagrado petim najbolj pridnim sem izbrala pletenje na prste.
Samo z dogočasnimi ostanki t-shirt preje nisem nič zadovoljna.
Ampak otrok očitno to ni prav nič motilo, eden od njih (fant!) je svoj
"mini šal" danes že odnesel domov.
 
After one month period adjustment of my group today we began to show our creativity.  As they were already very interested last year what were we doing with the knitting needles, I chose fingers` knitting. I personally am not satisfied with boring T-shirt yarn remnants but the kids didn’t seem to mind. One of them (a boy!) even took home his “mini scarf”.
Uh, še malo... Uh, just a little bit...
 
 
Meni je pa čisto vse jasno! I`ve got it all figured out!
 
 
Jupiiii, zdaj tudi jaz razumem! Yupii, now I understand!

 
Tukaaaj... pa naokrooog... Heere…. And aroooound…

 
Eeeh, ne gre po bližnjici, vse sem zavozlala ;) Eeh, I`ve got it all mixed up ;)

 
Super telovadba za drobne prstke!  Great exercise for these little tiny fingers!

 
Bravo, J!!  Well done, J.!!

 
Nadaljujemo naslednji teden!
 
Link do videa o pletenju s prsti najdete tukaj.

To be continued next week / link to video about fiinger knitting.
 
lpd

 
 
 


Ni komentarjev:

Objavite komentar