Strani

petek, 21. september 2012

Trud se obrestuje

Potem, ko se je prilagajanje moje letošnje skupine razvleklo
na skoraj ves mesec, smo danes začeli tudi drugače migati.
Ker so že lani hodili kukat v mojo učilnico, kaj počnemo s pletilkami,
so me prosili že od začetka septembra. Za ogrevanje in za
nagrado petim najbolj pridnim sem izbrala pletenje na prste.
Samo z dogočasnimi ostanki t-shirt preje nisem nič zadovoljna.
Ampak otrok očitno to ni prav nič motilo, eden od njih (fant!) je svoj
"mini šal" danes že odnesel domov.

Uh, še malo... 

Meni je pa čisto vse jasno! 


Jupiiii, zdaj tudi jaz razumem!


Tukaaaj... pa naokrooog... 


Eeeh, ne gre po bližnjici, vse sem zavozlala ;) 


Super telovadba za drobne prstke!  


Bravo, J!!  

Nadaljujemo naslednji teden!
Link do videa o pletenju s prsti najdete tukaj.

lpd



Ni komentarjev:

Objavite komentar