Strani

nedelja, 22. julij 2012

Pa je tu še ena!


Nova tirkiznica je gotova in jo dajem v oceno ;)



Meni je bolj všeč kot prva. Ker ima notri več modre, se mi zdi,
da zato deluje bolj harmonično z rožastim tekstilom.
Kaj pa vi mislite??
Upam, da je razlika v barvah na fotkah dovolj dobro vidna...
Medtem je moja modra na ogled tukaj, jaz pa razmišljam, kakšno kvačkano torbo bi naredila za mamo, ki je tudi padla na tirkiznice :)
lpd


7 komentarjev:

  1. Torba kot se "šika" za poletje - barve morja , Soče ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa torba, tako originalna, sem že enkrat pohvalila, ane. Ma da bo prav res "soška", ji manjka še malo več zelene. Vsaj v našem koncu je Soča taka. ;)
    Mogoče bi poskusila zamenjat tekstil in kvačkarijo - torej spodaj bi lahko obdržala kvačkani del, potem blago in potem spet kvačkarijo,.. ali pa bi še na dno dala blago. Mogoče bi bilo vse skupaj bolj kompaktno in bi prišlo še bolj do izraza. Me prav zanima.

    OdgovoriIzbriši
  3. Torbe su Vam prelepe. Imate mnogo lepih i interesantnih ideja kao i dara da ih napravite. Svaka čast. Baš uživam kad "dođem" na Vaš blog.

    OdgovoriIzbriši