Strani

sobota, 28. julij 2012

Drage moje, dragi moji!


Pa smo skupaj preživeli prvo leto druženja!
Lepemalestvari 1. avgusta praznujejo svoj prvi rojstni dan in v zahvalo za vse vaše lepe odzive, številne komentarje in nadvse zanimiva srečanja z novimi blogerskimi prijateljicami
bom eni / enemu od vas naslednji teden podarila tole torbo:




Tisti, ki spremljate Unikat, ste že ugotovili, da je del mojega članka v zadnji številki.
Za vse ostale pa povem, da je ravno prave velikosti, da greste z njo po nakupih.
Narejena je iz sintetičnega filca in je bila v originalu del darilnega paketa kozmetike Just,
okrasila pa sem jo z barvami za blago, s tekstilom, gumbi in
seveda z obveznimi kvačkanimi kačjimi pastirji ;)

A bi jo??

Torej:
1. če še nisi, postani spremljevalec (levo spodaj, pod arhivom spletnega dnevnika),
2. pokomentiraj pod to objavo,
3. na svojem blogu, facebooku, twitterju... (če ga imaš) opozori še druge na ta giveaway.
Sodelujete lahko do srede, 1. avgusta, ob polnoči, rezultate objavim v četrtek, 2. avgusta.

This giweaway is international so good luck to all of you!!

lpd

20 komentarjev:

  1. Čestitke ob 1.RDju.
    Torbica je čudovita, kačji pastirji so pa kot pika i.

    OdgovoriIzbriši
  2. prečudoviti "vilini konjiči"! Res umetnina...

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse najboljše za rojstni dan.
    Bodi še naprej tako ustvarjalna.
    Tvoj blog me bogati!

    OdgovoriIzbriši
  4. Najprej lepe čestitke za 1.rojstni dan!!! Unikat sem pa kupila samo zaradi tvojih kačjih pastirjev in se strašno mučim, ker mi kvačkanje ne leži. Torbica je prečudovita. Želim ti še veliko lepega ustvarjanja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hej,prejšnji teden sem se hladila v senci in namakala noge v ribniku in se nisem mogla načudit, kako lepe barve so kačji pastirji. Še posebej moški predstavniki ...
    S tvojo torbico bi jih lahko imela vedno s sabo:) Drugače pa upam, da se najde še kakšen kačji pastirček za na ključe. Lepo bodi. Tanja

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh, seveda bi jo!!! Prečudovita je :) Spremljam tvoj blog, zato bo to prvi komentar. lp, B.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zdajle grem na točko dve - torej, torba je res enkratna! Pridem še tretjič, ko objavim novico na blogu in FB-ju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biba, tretja ni obvezna, si že itak najbolj natančna in dosledna, vsa čast :)

      Izbriši
  8. Vse čestitke za rojstni dan! Torbica je res krasna in tudi jaz se je ne bi branila, še rajši pa bi videla, da me naučiš, kako se jo naredi... :)

    OdgovoriIzbriši
  9. happy birthday!!! torbica je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  10. Če ne bi oboževala tvojega dela, ne bi toliko tvojih krasnih reči videl cel unikatni svet :)))) bi jo mela tud jaz veš :) kljub podrobnim navodilom in znanju, je ne bom nikoli naredila sama;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kaj naj rečem kot to da je super upgrade navadne torbe in da je že skrajni čas, da se naučim kvačkat!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke za rojstni dan! Tvoja kvačkarija je originalna in posebna. Všečkam za torbo, seveda!

    OdgovoriIzbriši
  13. evo še mene. Prekrasna torbica. Čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  14. Prejmi tudi moje čestitke za blog , ki vspodbuja ustvarjalnost in preganja dolgčas in lenobo , kadar ne veš kaj početi.Tvoji izdelki so pa itak razred zase in dokazujejo kako je mogoče iz malega narediti nekaj velikega.

    OdgovoriIzbriši
  15. Naj bo vendarle, v tretje gre rado :) O Tvoji krasni torbici tudi na blogu in FB-ju! Zdaj pa samo še držim pesti...

    OdgovoriIzbriši
  16. Čestitke ob obletnici in še veliko pisanih objav! Tudi jaz sem torbico že videla v zadnjem Unikatu - krasna je!
    Pravkar sem objavila vest o tvojem darilcu tudi na svojem blogu.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Čestitke za blog in veliko lepih ustvarjalnih trenutkov še naprej.
    Torbica je pa prelepa.
    Delim objavo na blogu.

    OdgovoriIzbriši
  18. Vsak dan z veseljem pogledam tvoje umetnine.Tudi te,ki jo bos podarila,se ne bi branila.Sicer sva pa za jesen dogovorjeni za eno.Veliko ustvarjalnih idej ti zelim in da bi nas se naprej razveseljevala.Vesna

    OdgovoriIzbriši
  19. Happily following you :) Thanks for joining Market Your Biz and Giveaways.

    OdgovoriIzbriši