Strani

četrtek, 12. julij 2012

Modra še enkrat


Tako izgleda moja verzija

Štirje žepi spredaj - za mobilca, denarnico in ostale drobnarije...


En velik žep zadaj za tablični računalnik: 


Nekaj žepov od blizu:




Moja izvedba zapiranja torbe:


In dodani detajli znotraj - še en žep in karabin za ključe:


Verjetno se boste strinjali z mano, da razen osnovnega kroja nimata veliko skupnega,
pogruntala pa sem, da super paše k mojim copatom ;)

Zdaj pa si že ogledujem tole...


lpd


8 komentarjev:

  1. Fantastična torba, kakšna mojstrica! Mi je precej bolj všeč kot izvirni model :)

    lp iz Kočevja,

    Mojca xx.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, hvala! Jaz sem z njo zadovoljna predvsem, ker je res funkcionalna in odlično drži formo tudi ko je prazna, s tem imam običajno težave. Istočasno je udobno mehka. Mešanica vzorčkov pa itak že postaja moj podpis ;)

      Izbriši
  2. Krasna je!! Pohvale za vse male končke in predalčke in žepke, ki si jih spravila v celoto!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. An-ja, saj veš, da je ravno s temi končki največji gušt delat ;) Nič kaj ustvarjalno ni zgolj prerisat kroj in razrezat 2 metra monotonega blaga...

      Izbriši
  3. Ce ti bo uspela tista torba za katero se ogledujes,bos takoj dobila narocilo, da eno naredis zame.Blago imam ze izbrano.lp v

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vesna, a ne, da je tale še boljša?? Se vse zmeniva, vmes moram pa še par drugih stvari končat :)

      Izbriši