Strani

ponedeljek, 22. oktober 2012

Še en teaser... / Another teaser...

 
 
V zadnji rundi člankov sem reciklirala tudi gobeline.
Take taprave, res velike.
Ja, ves trud, vse dolge ure vbadanja igle so šle pod škarje.
Nekaj je bilo tudi mojih iz rosnih otroških let,
za katere nisem niti vedela, da jih je mama shranila...

In my last pile of articles I also recycled Gobelin tapestries, the real ones and the big ones. Yes, the scissors have replaced all the hard work done by stitching needles. Some of the Gobelins were part of my childhood heritage and I had no idea that mum had saved them…


 
Več o tem, ko bo članek zunaj.
More about the whole procedure after the release of the article. 
 
lpd
 


2 komentarja:

  1. Na takle način so mi pa gobelini veliko bolj všeč, super ideja! Na steni jih nikoli nisem preveč marala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi moje mnenje o gobelinih je sicer samo "praholovsko". Zdaj pa sem odkrila, da so v funkcionalni obliki lahko celo zares lepi. Pa še kakšni babici narediš veselje, če ji podariš njen izdelek v bolj sodobni verziji ;)

      Izbriši