Strani

četrtek, 18. oktober 2012

Moja najljubša žajfica / My favourite little soap

 
 
eden mojih najljubših kozmetičnih izdelkov za obraz.
Ker pa sem praktične sorte in ne maram kupov različnih
kremic in še sto ostalih drobnarij, sem šla preizkusit,
ali lahko milo združim s pilingom in sem svojo žajfico sfilcala.
Uporabila sem merino volno in obnese se!
 




O filcanju mila sem pisala že tukaj,
natančna navodila za filcanje mila pa so lepo prikazana na ustvarjalna.si.
 
Če se bo tega lotila še katera, naj povem,
da ta rešitev najbrž ni najboljša za ljudi z nežnejšo kožo.
Če ima kdo kakšno podobno izkušnjo,
pa kar napišite, mogoče pride prav še komu!
 
Vsem želim vesela ustvarjanja!
 
For a while now I`ve considered Ulola`s soap with tea tree plant and clay as one of my favourite facial cosmetics products. Since I am more of a practical person who doesn’t like going around and buying all sort of different creams I wanted to see if I could make a so called “peeling soap” by felting it. I used merino wool and it worked!
I have already written about soap and felt, exact instructions can be obtained at ustvarjalna.si
In case if anyone wants to try it, I guess I should tell you that this is not suitable for people with sensitive skin.
If someone has similar experience, please let me know…
 
lpd
 
 
 




Ni komentarjev:

Objavite komentar