Strani

sobota, 13. avgust 2011

Gotovo!

Veselim se vsakič, ko mi uspe dokončat svoje izdelke.
Saj več ni skrivnost, da imam v delu vsaj deset  stvari naenkrat
(odraz tega je tudi ta dnevnik).
Kar se tiče krpic in prej, sem velik hrček.
Še stvari, ki mi niso najbolj všeč, težko dam iz rok,
ker jih že vnaprej vidim v kakem novem projektu...
Posledično se mi vsakih nekaj let zgodi,
da se zavem, da živim v skladišču.
In potem mesec ali dva besno pospravljam, razdajam, zlagam,
prekladam, začenjam nove projekte, mečem stran....



Živo zelena ni moja priljubljena barva, ampak če gre za dobro,
debelo in pralno 100% volno, naredim izjemo in jo pač
"popravim" s kakšno drugo barvo.
Pisana torba bo super za shranjevanje nedokončanih stvari,
ki gredo težko od rok - mogoče bom imela zaradi
živahnega Kenzovega vzorčka kaj več delovne vneme ;)

lpd

Ni komentarjev:

Objavite komentar