Strani

torek, 30. avgust 2011

EVO, PA SMO!

Najprej veliiiko opravičilo.
Moj torek je bil neznansko dolg in deloven,
zato rezultati šele zdaj. Če sem poštena, je bilo tudi samo žrebanje
zamišljeno vsaj malček bolj pompozno,
zunanji sodelavec, pa slikce pa to...  ampak so šli lepi plani po zlu.
Pa kakor že, zagotavljam, da je bil žreb pošten.
V čudežni vrečki ste se znašle:
DIDI
NADJA
MATEJA
AN-JA
(14 ur je minilo že včeraj ob polnoči ;))
VALENTINA
ZVONKA
TANJA
TANJA E
ŠKORČICA
ALJOŠKA
MARJETA
(sem te vseeno dala noter, ker se mi zdi,
da nekaj s tajmingom na mojem blogu ni vredu..)

Torbo dobi...
TANJA E
izbrala pa si je tole:



ČESTIIITAAAAM!!!

Vsem ostalim najlepša hvala za sodelovanje, lepe misli in mnenja -
pomagajo, da vidim, v katero smer nadaljevati :)
Pa ostanite tukaj, še veliko lepih malih (in tudi velikih) stvari imam
v načrtu. Med drugim kmalu tudi nov giveaway, prevod v angleščino,
pa o kakšnem gostovanju / izmenjavi razmišljam...

Draga Tanja, sporoči mi, kako ti dostavim darilce -
po pošti, se spoznamo na kavi...
Svoje kontakte mi lahko javiš tudi na e-mail,
ki ga najdeš na desni strani.

lpd

Aja, prej sem pozabila napisat, da so ostale torbe naprodaj.

3 komentarji:

  1. čestitke, ta torbica je bila tudi meni najbolj všeč. se veselim, da bo kmalu nov giveaway :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau!! Tole pa je čudovito jutranje presenečenje!!!!!!!!!!!!!! Torba mi je izjemno všeč in kar ne morem verjeti, da sem bila prav jaz izžrebana!! Najnajlepše hvala res, se ti javim na mail, prijazen pozdrav, :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sva na liniji in upam, da bo tvoj dan tudi ostal lep ;)

    datumi na tem blogu so pa res čist zmešani - zdaj je sreda, 31.8. 2011, ura je 7.38, kaže pa torek... a kdo ve, kako to uštimat?
    lpd

    OdgovoriIzbriši