Strani

ponedeljek, 22. avgust 2011

GIVEAWAY!

Evo, torbe so gotove, samo še malo likanja jim namenim.
Pralne in trpežne - vsi nosilni šivi so večkrat prešiti,
podložene, praktično velike in ravno prav frajerske.
Z njimi gremo lahko v šoping ali pa samo na kavo s prijateljico.
Odlično se obnesejo za shranjevanje ročnih del - preverjeno!
So eko zavedne, saj so večinoma izdelane iz starih
 oblačil in ostankov tkanin in pletenin.

V načrtu sem jih imela pet, nastalo pa jih je osem,
ZATO BOM ENO PODARILA :)

Smejoča rožica:
 

Rjavo-tirkizna torba:


Kačji pastir:


Hruška debeluška:


Zeleno-modri tulipani:


Črno-bela torba:



Rdeče-vijolično-zelena torba:


Pisana torba, ki je nastala na koncu
iz ostankov vseh predhodnic:


Z malo sreče je ena od njih lahko kmalu tvoja!
Kaj moraš storiti??
Torej:
registriraj se kot spremljevalec in pokomentiraj moj blog.
Poleg nujno napiši, katera torba ti je najbolj všeč -
čez en teden lahko prav ti postaneš njen srečni novi lastnik.
Giveaway se konča v ponedeljek, 29. avgusta ob polnoči.
Veliko sreče!

Dobitnika objavim v torek, 30. avgusta.

Jutri prilepim še fotografirane detajle,
več takšnih torb pa si lahko ogledaš v zadnji številki Unikata.
lpd

19 komentarjev:

  1. Lep blog, me veseli, da sem naletela nanj! :)

    Vse torbe so lepe vsaka po svoje, jaz pa izberem rjavo-turkizno.

    Hvala za priložnost in veliko ustvarjalnega navdiha še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja super, vsaj nekdo se je zbudil;)- sem vesela! Zgleda, da je poletje še v polnem razmahu, ni nikjer nikogar he he he. Zdaj grem pa še jaz tvoj blog mal pogledat :). Pa pesti držim!

    OdgovoriIzbriši
  3. dobra ideja, giveaway je vedno super priložnost. meni je pa najbolj všeč tista črno-bela

    se vidimo kmalu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej, saj poznaš mojo zgodbo z računalniki in virtualnimi zadevščinami ... Danes sem si pa vzela ekstra čas, da preletim tvoj blog in se mi zdi super.Slike prvošolčkov so mi zbudile nostalgijo na "Jakca" in še enkrat sem počekirala animacijo o tisti hiperaktivni štrikarci. Naj tebe tako ne zanese:) Kar pa se tiče torbic ... Mene je čisto osvojila rdeče-vijolično-zelena torbica.Združuje moje tri naj barve in super kombinira različne vzorčke.Z veseljem bi jo vzela za svojo:) Lepo bodi. Tanja

    OdgovoriIzbriši
  5. Tele torbe so pa tako dobre , da bi se težko odločila katera je najlepša.Če bi se pa morala , je moja favoritka predzadnja -rdeče/zelena/vijolična.-Sicer pa moja ocena bloga : odlično , kar tako naprej.Vedno lahko pričakujem kaj novega in zanimivega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf,meni so pa vse všeč.Čisto vsaka po svoje in na svoj način.
    Sicer pa sem tvoj blog zasledila komaj danes in kar veliko vode bo preteklo,da vse prečekiram.
    Lahko pa ga že sedaj pohvalim.Superca izdelki in super blog.
    Tam v okenčku mi sicer ne uspe se prilimati,bom pa zato tvoj blog prilimala k sebi.Tako bom takoj videla kaj lepega in zanimivega si ustvarili.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. O pa ti je uspelo se prilimat, kot vidim. Ti kar počasi preglej, ne gori voda. Obljubim, da bo naslednji mesec manj objav ;)Torbico pa le izberi, mogoče boš ti srečnica.
    lpd

    OdgovoriIzbriši
  8. Koliko lepih stvari, pridna si - copati so mi super, pa torbe, sploh črno bela kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  9. o tudi men je v očke padla črno bela, čeprav nobena ne zaostaja za njo, vse po vrsti so lepe, kako lepo, da sem prišla do tvojega bloga, pridem še pokukat.. lep dan

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimivo, preseneča me, koliko vas je za črno belo, pa sploh ni bila moj favorit...
    lpd

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdravljena! Danes sem prvič na tvojem blogu in gotovo ne zadnjič. Zelo lepe, okusne in zanimive stvari ustvarjaš. Celega sem preletela in videla tudi tale giveaway, zato pišem pod ta post:)) v upanju, da dobim črno belo torbico, ki je tudi zame favoritka. Lepo te pozdravljam:)

    OdgovoriIzbriši
  12. ko mi bo enkrat bloger spustil komentar skozi, bom povedala da imaš super izdelke in je tvoja zadnja torbica najlepša. Ker je v njej delček vsake predhodnice.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tanja in An-ja, pozdravljeni.
    An-ja, medve imava enak okus :)
    lpd

    OdgovoriIzbriši
  14. Ker ima tudi Mateja težave z blogerjem, ji bom pomagala in pritisnem njen glas za rjavo- tirkizno torbo. Upam, da nimate nič proti.
    lpd

    OdgovoriIzbriši
  15. Upam, da nisem prepozna. Ne vem kaj se je zgodilo z mojim komentarjem, a zdele sem opazila, da ga ni več.
    Skratka. Ful dobre stvari nastajajo izpod tvojih rok. Glede torbe - črno bela je zakon.

    OdgovoriIzbriši
  16. še enkrat probam komentirati, prosim če odgovoriš če si dobila komentar.
    si že naredila torba zame?

    OdgovoriIzbriši
  17. Živjo, Danica!
    Evo, uspelo ti je pokomentirat ;)
    Torbe še nimam, imam pa izbran material in čaka na vikend akcijo.

    OdgovoriIzbriši