Strani

nedelja, 26. januar 2014

K-A-S je nazaj!


Drage moje pletilje in kvačkarice, 
sporočam vam nov termin za naše dobrodelnosti:
tokrat vaše kvadrate, spalne vreče, kape, nogavice, igračke in vse ostalo sprejemam
do konca februarja.

Pri meni so v delu vreče:



 
 

Za vse, ki se nam želite na sveže pridružiti,
prilagam link s povezavami do vseh natančnih informacij v slovenščini,
tukaj pa najdete navodila za izdelavo v angleščini  na uradni Knit-A-Square strani.
Za dodatna pojasnila sem vam na voljo na
lepemalestvari@gmail.com .

Prijetno ustvarjanje vam želim, vreme bo nadvse primerno!
lpd


2 komentarja:

  1. Jaz se bom tudi pridružila, prvi kvadrat je že v izdelavi. Se javim na mail.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mety, kul! Kar napiši mi mail, če kaj ne bo jasno ali pa, ko boš imela stvari narejene.

      Izbriši