Strani

sreda, 21. december 2011

Gumbki, gumbki, gumbki


Prejšnji teden sem dobila novo zalogo:


Tako so videti sortirani:






1500 gumbov za 20 eur!!

In tele sem tudi dobila:


Zdaj jih imam najbrž dovolj za nadaljnjih dvajset let...

In glede na to, da imam dobro zalogo še od prej,
jih bo dovolj do konca življenja ;)

Jutri pokažem svojo novo zbirko luštnih lesenih gumbkov.

Za dober nakup je "kriva" Nadja
na WillingThinkingFeeling, kjer si lahko ogledate,
kako izgleda 6000 gumbov na kupu...

lpd



8 komentarjev:

  1. si se pa naigrala s sortiranjem, kot midva s Svitom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. So pa videti prav "apetitlih" , kot bomboni.-No , jaz sem pa spet kupila volno , kot da je še nimam dovolj...

    OdgovoriIzbriši
  3. I love those buttons...especially the polka dot ones. So cute! Feel free to link to my tutorial for the machine sewn Christmas cards. Have a nice Christmas!

    OdgovoriIzbriši
  4. O, vidim da imava izgleda istega dobavitelja☺

    OdgovoriIzbriši
  5. Aljoša, bi rekla, da ti je pri takem štrikarskem zagonu res zmanjkalo materiala
    he he he...
    Sewandthecity, thanx!
    Andreja, dober glas se širi v deveto vas ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštni so in tkole na kupu še mene mikajo. Samo ne predstavljam si kaj bi s takšno zalogo :). Povej no, kaj bo iz tega nastalo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vse mogoče nastaja, saj če malo pobrskaš tukaj, hitro ugotoviš, da gumbe prišijem skoraj povsod... Včasih jih je pa tudi lepo samo gledat ;)

      Izbriši