Strani

sobota, 30. junij 2012

Tiskarski eksperimenti


Slike so nastale med pripravo novih člankov za Unikat.



Natisnjene elemente sem kombinirala s preprostimi vezeninami,
nato pa vse skupaj sestavila v ovitke za rokovnike.





Ideja in rezultati so mi všeč in mislim, da bom z raziskovanjem v tej smeri kmalu nadaljevala.

lpd


3 komentarji:

  1. izgleda obetavno...torej komaj čakam nov unikat.še sreča, da sem nanj naročena, da ne bom zamudila.
    stil mi je še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Natali.
      Ampak ni nujno, da bo tole že v naslednjem Unikatu. Včasih traja tudi malo dlje in dostikrat jaz vmes že pozabim, da sem kaj sploh naredila ;)

      Izbriši
  2. Zgleda obetajoče, se bo splačalo prelistat in verjetno tudi kupit Unikat, kjer bo tole objavljeno.

    OdgovoriIzbriši