Strani

ponedeljek, 5. marec 2012

KNIT-A-SQUARE, prvi trije



Čez vikend sem se malo poigrala in v soboto zvečer so nastali prvi trije kvadrati,
dva pletena in en kvačkan.


Moja izkušnja je, da za pletenje s pletilkami 6 ni potrebno nasnuti 32 zank
(kot je bilo predlagano) ampak jih je 28 ravno prav.
Nadja pravi, da je bilo dovolj samo 24 zank. Torej je res najbolje, da vsaka sama preizkusi.
Mislim, da ne bo nič narobe, če velikost pletilk odstopa za kakšno številko,
dokler upoštevate končne dimenzije kvadratov.

Vsi, ki tole prvič berete, si več o projektu preberite tukaj, še vedno se nam lahko pridružite,
ZA VSE PA VELJA, DA PROJEKT LAHKO DELITE ŠE Z OSTALIMI.

Ena velika zahvala vsem, ki ste se do zdaj odzvale, na hitro prešteto nas je že 17!!

Zelo sem vesela :)

lpd


4 komentarji:

  1. Kje so pa srčki?? :P :))))

    PS: včeraj se "padla" v knjigo in nisem več gledala SMSov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srčki še pridejo, se mi je mudilo poslikat :)
      Se mi je zdelo, da si včeraj nekam padla, ja. Me smo se pa imele fajn in smo tudi velik naštrikale - tako in drugač!!

      Izbriši
  2. Sem sem priletela iz Škorčinega bloga in vsekakor sem tudi jaz za sodelovanje. Sem pa bolj doma v kvačkanju. Upam, da mi čimprje kaj rata :). Se javim, ko bom imela kaj narejeno, da ti pošljem. Sem drugače iz Maribora.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vladuška, živjo! Tudi kvačkani so dobrodošli. Ko boš imela, se mi javi na mail, pa ti sporočim naslov!

      Izbriši