Strani

ponedeljek, 23. januar 2012

Blogerski dejti ;)


Všeč mi je ta blogerski svet. Kar naenkrat imam v svojem krogu nekaj strašno zanimivih ljudi. Niti se še ne poznamo prav dobro, pa nam ne zmanjka štrene :). Toliko zanimivih reči in idej je za izmenjat in toliko se lahko medsebojno naučimo... Ali pa si zgolj privoščimo klepet. A ni hecno, kaj se zgodi, ko človek postane malo bolj samozadosten (ne najdem boljše besede), kaj vse obvlada... najdejo te novi ljudje, nova znanja, nove priložnosti... in spet se počutiš kot otrok, radoveden, s široko odprtimi očmi.
Vesela sem.

 Sonjina broška na šalu, ki sem ji ga namenila - v živo mi je samo še bolj všeč :)  :)  :


Z An-jo pa imava v planu malo dobrodelnega šivanja

 

An-ja, načrtujem, da bodo tekom tedna sestavljeni.

Mimogrede še povem, da bom ta teden zelo verjetno spet nekaj malega podarila.
Kar tako, brez posebnega razloga ;)
Samo poiščem še.

lpd


6 komentarjev:

  1. Ohh, hvala :) tudi za šal, ki si mi ga namenila, jaz pa sem čisto nehvaležno samo jamrala, da me šali vedno praskajo in res ne bi :) .. Počasi bi se morala naučit kdaj pa kdaj preprosto utihnit :) Težka bo.
    Vsekakor pa upam, da se še kdaj srečava in poklepetava.
    PS: če rabita kako pomoč pri hexagonih, sporočita.. zdaj imam že prakso :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej Sonja. Sem vedela, da sem nekaj narobe napisala jao jao. Moram drugič dvakrat premislit preden zavajam. Oprosti. Broškico sem v osnovi videla na tem svojem šalu in v resnici pašeta super skupaj. Če pa bi res želela kaj takega, pa itak lahko poskrbim zato, pa ga naredim ekstra iz česa bolj mehkega zate, ker sem si zapomnila, da tebe volna grize :) Za šivanje heksagonov pa mogoče res prav pride tudi tvoja pomoč, ampak moram jaz najprej svojega sestavit :) Se ti javiva! Pa še enkrat prosim, oprosti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, viš, kako se da stavek obrnit :)))))) Ni hudega, je prej zabavno :) in jaz se rada igram take igrice z besedami.
    Neeee, šala pa še vedno ne bi, hvala :))))) Tvoje darilce moram še v končno obliko spravit, da ga lahko pokažem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. No poglej klepetulje, mene čakata!! Tudi moja rožica je še v celem blagu, zato nič ne hiti....in potem moram še preostalo prevzeti pri Debeluški. Čaka naju ali pa nas tri kar prijetno šivanje. Se že veselim:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem bila že v šoli pri Debeluški :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Huuuhh Anja, se mi je odvalil kamen, sem bila ziher, kako imaš že vse končano in samo še mene čakaš... Jaz sem si danes šestkotnike kar v službo nesla in po malo šivala, medtem ko sem odgovarjala na radovedna vprašanja - sem imela potem manj slabo vest, ko sem videla, da smo spet našli nekaj, kar jih zanima - mislim, kaj jih pa ne :) Mogoče jim moram pa tudi malo krpanja prištimat... Sonja, se mi zdi, da si tudi ti že v najini ekipi :)

    OdgovoriIzbriši