Strani

nedelja, 27. november 2011

S torkove delavnice filcanja


Ob našem bližajočem se šolskem bazarju
smo se učiteljice odločile prispevati svoj delež.
V zameno za novo znanje bomo iz naših sfilcanih
kroglic izdelale ogrlice, ki bodo šle v prodajo na bazarju.









Prav prijeten večer smo imele.
lpd


11 komentarjev:

  1. Saj vem, da je učiteljski poklic vse prej kot lahek, da obremenjuje zainteresiranega človeka še krepko čez delovni čas.. ampak včasih ob tvojih objavah sem ti pa fouš za tvojo službo :) saj ne, da bi bilo z mojo kaj narobe, samo veliko manj pisani rezultati nastajajo :)
    dobro vam je šlo od rok.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej, Sonjica, sem prav mislila nate te dni - kdaj si boš izbrala kaj v zameno za broško?
    Si pa dobro napisala, v bistvu je res tako. Trenutno sem "v službi" vsaj 12 ur na dan, tako ali drugače. In da si zadevo olajšam, si - vsaj kadar lahko - zadeve zastavim čimbolj pisano ;) Danes sem iz sfilcanih kroglic že naredila nekaj ogrlic - bodo kmalu gor!

    OdgovoriIzbriši
  3. diana, kako si zadovoljna s to volno? meni je ta bolj "vlaknasta" težja za filcat. komaj čakam na slike ogrlic

    OdgovoriIzbriši
  4. Menjam za kaj filcastega :) Ker bi se najraje kam ugriznila, ampak ne najdem in ne najdem preje za filcanje. Vem, kje je bila v starem stanovanju, prav vidim jo, tule pa je nikjer ne najdem. Ko me bo razjezilo, bom razpakirala čisto vse škatle, ki jih še nisem pospravila :)
    Ampak ko jih je pa tolikoooooo. Presneta hrčkarija :) Rabiš kaj materiala za šolo? :))))
    Se zmeniva, ko boš imela kaj bolj normalen urnik.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nadja - volna je res težja za filcat, nekako bolj gladka je in dlje je treba mencat, da se res sprime. Svoje "klobase" sem pred nadaljnjim rezanjem raje še enkrat v stroj vrgla - ziher je ziher in mislim, da sem prav naredila. Ampak končni rezultati so mi pa všeč in res je za občutljivčke - čisto nič ne pika ;)
    Sonja - ja, lahko dobiš kako oglico, če si to mislila ;) Bom kmalu pokazala, pa si boš kaj izbrala. Računam, da bo v drugi polovici decembra delovni tempo šel na normalo in se zmeniva za kavo. Po mojih izkušnjah zna bit malo jezice zelo dobra iztočnica za pospravljanje he he he... Mojim malim hiperaktivnim ustvarjalcem pa vse pride prav ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem mislila bolj na kako kuglico ali dve, da si jih kam dodam. Že ob ideji, da bi imela tako ogrlico, me vse srbi po vratu :)))))
    Sporoči, ko boš imela čas :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Barve so božanske !!!!! Tudi če bi iz tega nekdo spredel prejo za pletenje ali kvačkanje , bi bila prav "nora".

    OdgovoriIzbriši
  8. Sonja, tele kroglice so narejene iz merino volne in naj bi bile prav za nakit za občutljive. Mogoče najprej dobiš nekaj kroglic za probo in če bo vredu, kasneje še kaj več, če boš želela.
    Aljoša, barve so res čist lude! Je prav užitek delat. Preja iz tega bi bila pa sploh fantastična - sploh če bi barve zmešali...

    OdgovoriIzbriši
  9. Hmm.. saj merino volno imam nekje doma :))))

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasne so te filcane zadevice. Hm razmišljam da bi tudi jaz poiskala kakšno delavnico...

    OdgovoriIzbriši
  11. Andreja, me smo si jo kar naredile... in se potem hecale, da nimamo toplih domov, ker smo po ves dan v službi ;)

    OdgovoriIzbriši